Náklady na kampaň se pohybují od 2 000 Kč do statisíců. Čím víc u vás lidé utratí, tím víc vás kampaň bude stát - ale nikdy na ní neproděláte, protože máte zároveň výrazně vyšší tržbu.
Kampaní získáte nové klienty, přetáhnete k sobě ty nerozhodné a odměníte ty věrné. Dále můžeme společně pracovat na dalším rozvoji vašeho marketingu. Podívejte se na případovou studii uskutečněných kampaní.
Jediné, co se od vás čeká, je specifikace vašich požadavků ve formuláři. Pro kampaň pak budeme potřebovat dvě ilustrační fotografie (400x400 px a 700x280 px) a krátký text, kterým oslovíme vaše zákazníky v kampani (do 500 znaků).
Vůbec nic. Nemusíte vybírat žádné kupóny ani zaškolovat personál na pokladnách. Pokud budete chtít, můžete sledovat průběžný reporting, který vám ukáže, jak je kampaň úspěšná.
Platíte až po skončení kampaně. Výsledná částka se odvíjí od útraty zákazníků, kteří u vás prokazatelně nakoupili díky kampani.
Z naší databáze dokážeme zjistit, kteří lidé nakupují stejné zboží nebo služby u vaší konkurence. Prostřednictvím našeho newsletteru, mobilní aplikace a webových stránek se dozvědí o možnosti nakoupit u vás výhodněji.
Nabídku cílíme na klienty na základě segmentu zboží a lokací, ve kterých nakupují. Nabízíme lidem slevy do těch obchodů, kde nakupují nejčastěji, a které mají nejblíž. Tím maximalizujeme pravděpodobnost budoucích opětovných nákupů.
Získáte přesné údaje o počtu lidí, kteří u vás nakoupili díky naší kampani. Budete vědět, zda se k vám v průběhu kampaně vrátili, a kolik přesně utratili. Dozvíte se, kdo k vám díky kampani přišel poprvé, kdo nakoupil častěji nebo víc než před kampaní.
Výhodou našich kampaní je nulové riziko. Platíte jen provizi z uskutečněných nákupů. Oproti PPC reklamě si tak můžete přesně spočítat, kolik vás kampaň bude stát.
Stáhnout si můžete: obecné informace, případové studie a promo leták.